Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

ΣΕΜΠΑΣΤΙΑΝ ΝΤΑΡΚ, Ο ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΤΩΝ, Φ. ΚΑΒΕΝΕΙ, του μαθητή Τριαντάφυλλου Μανασσή

Μερικά λόγια για τον συγγραφέα

Ο Φίλιπ Καβενέι γεννήθηκε το 1951. Γράφει βιβλία από το 1977. Ξεκίνησε γράφοντας θρίλερ, αλλά σύντομα πέρασε στη λογοτεχνία για παιδιά και εφήβους.


Περίληψη

Ο Σεμπάστιαν, ο Μαξ και ο Κορνήλιος πέρασαν το δάσος Τζέλτεϊν αντιμετωπίζοντας τη μάγισσα Λεονώρα και φτάσανε στο λιμάνι του Ράμαλατ. Είναι έτοιμοι να αναζητήσουν τον χαμένο θησαυρό του βασιλιά των πειρατών, Καλινέστρα. Ανέβηκαν στο καράβι της καπετάνισσας Τζένα Σουίφτ και ταξιδέψανε στη θάλασσα. Έφτασαν στη στεριά και οι περιπέτειές τους συνεχίστηκαν. Πέρασαν τη Φωλιά του Αγγέλου, τον Κώδικα της θάλασσας, πήγαν στην Λεμόρα και στο χείλος της Αβύσσου, αντιμετώπισαν το Αλμυρό Σκυλί, τα Γιάρκλ, κάτι τέρατα σαν δεινόσαυρους, και βρήκαν τον θησαυρό. Ο Καλινέστρα όμως είχε ένα μυστικό.Θα το ανακαλύψουν και θα υπάρξει ένα όμορφο τέλος!!!


Ένα περιστατικό που μου άρεσε περισσότερο

Το περιστατικό που μου άρεσε ήταν όταν ο Σεμπάστιαν, ο Μαξ και ο Κορνήλιος βρήκαν μεταφορικό μέσο για την θάλασσα,το καράβι της Τζένα Σουίφτ. Με το καράβι της έγιναν σχεδόν όλα τα ταξίδια.


Μια φράση που μου άρεσε

«ΣΕΜΠΑΣΤΙΑΝ ΝΤΑΡΚ, ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ΤΩΝ ΓΕΛΩΤΟΠΟΙΩΝ». Μου άρεσε αυτή η φράση γιατί από ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ΤΩΝ ΓΕΛΩΤΟΠΟΙΩΝ έκανε όλα αυτά τα μακρινά ταξίδια, βρήκε τον θυσαυρό και έγινε ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΤΩΝ!


Τα συναισθήματα που μου άφησε

Τα  συναισθήματα που μου  άφησε αυτό το βιβλίο είναι χαρά, γιατί βρήκαν τον θησαυρό, αλλά  και στενοχωρήθηκα, γιατί ταλαιπωρήθηκαν τόσο πολύ γι’ αυτό το κουραστικό και μακρινό ταξίδι.



ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ ΜΑΝΑΣΣΗΣ

Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΒΥΡΩΝΕΙΑΣ


2013-2014

4 σχόλια: